onsdag 31 oktober 2007

Nä, ingenting.

Det står fortfarande still. Jag behöver mycker tid att tänka, sen göra. Nu finns ingen tid att tänka. Skit.

Är det så här ungarna i skolan känner sig när de har 50 min bild i veckan och under den tiden ska det finnas progression. Skitsnack. Vem hinner utvecklas under 20 min effektivt arbete i veckan?

Och så är det studiedag på dagis idag. Skit. Blir ingenting gjort.


Letade fula saker på myrornas igår. Det var inte svårt. Men jag har ingenting emot myrornas, jag älskar att leta fynd på second hand. Dessutom är det roligt med fula saker. Vad skulle man göra i en värld utan fula saker? Det hade varit tråkigt.


Funderar på att göra en film. "Hur man startar en konflikt med mamma" ska den heta. Går ut på att jag går och klipper håret ännu kortare och sedan går och ringer på hemma hos mamma.
Det skulle förmodligen bli ganska underhållande. Hon tror att jag klipper håret för att motarbeta henne på något sätt. Galet.
När man var yngre, runt 13-16 hade man inga problem med att starta konflikter mad allt och alla som vuxen gör man allt för att undvika dem.

Hmm, måste komma på ett mindre tema inom konflikt.
Måste komma på vad jag vill arbeta med för material.






Inga kommentarer: